Εικόνες της φύσης

Εικόνες της φύσης
Τρίπολη Αρκαδίας-Πλατεία Άρεως, Ο Αρχιστράτηγος του Αγώνα Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Αποτέλεσμα των Δημοτικών Εκλογών 2019 στο Δήμο Γορτυνίας-ευχαριστήριο μήνυμα

Με το αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών 2019, ο λαός της Γορτυνίας επέλεξε τη νέα δημοτική αρχή για την επόμενη τετραετία. 

Πολλοί συμπατριώτες, εμπιστεύθηκαν την παράταξη μας «Παγγορτυνιακή Συμμαχία Πολιτών» και τον Δήμαρχο κ. Γιάννη Γιαννόπουλο, δεν ήταν όμως αρκετοί, ούτως ώστε να μας ξαναδώσουν την δυνατότητα να δουλέψουμε για το Δήμο Γορτυνίας από τη θέση της πλειοψηφίας. Η απόφαση του λαού είναι σεβαστή. 

Ήθελα να εκφράσω εγκάρδιες ευχαριστίες προς όλους εσάς που δείξατε τη προτίμηση σας στο συνδυασμό μας, αλλά και στο πρόσωπο μου. Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή και επιβράβευση της δουλειάς μας στο Δήμο Γορτυνίας.

Ευχαριστώ τον Δήμαρχο κ. Γιάννη Γιαννόπουλο για τη τιμή που μου έκανε από τις εκλογές του 2010 να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού, καθώς και για την ευκαιρία που μου έδωσε να προσφέρω στη Γορτυνία μέσα από θέσεις ευθύνης. Είμαι ευτυχής γι αυτό. 

Ευχαριστώ τους συναδέλφους δημοτικούς συμβούλους για την συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια καθώς και τους συνυποψηφίους των εκλογικών αναμετρήσεων. Στους εκλεγέντες εύχομαι καλή και δημιουργική θητεία στο νέο δημοτικό συμβούλιο. 

Ευχαριστώ θερμά το προσωπικό του Δήμου Γορτυνίας και της  Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Γορτυνίας (ΔΗΚΕΓ) που δουλέψαμε μαζί, στα εύκολα και στα δύσκολα.

Ευχαριστώ, γενικότερα, όλους όσους συνεργαστήκαμε όμορφα στους διάφορους τομείς ευθύνης μου.
Επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω δημόσια, τον σύζυγο μου για τη πολύτιμη και καθοριστική στήριξη που μου πρόσφερε, τα παιδιά μου για την αμέριστη συμπαράσταση καθώς και την ευρύτερη οικογένεια μου. 

Στη νέα δημοτική αρχή υπό τον κ. Στάθη Κούλη που αναλαμβάνει τα καθήκοντα της από την 1/9/2019, εύχομαι καλή επιτυχία, για το καλό της Γορτυνίας.


Αγαπητές συμπατριώτισσες και αγαπητοί συμπατριώτες
Φίλες και φίλοι
Γεμάτη από γνώσεις, εμπειρία και ηθική ικανοποίηση, κρατώντας τα θετικά και διδασκόμενη από τα αρνητικά, παραμένω ενεργή για τη Γορτυνία γιατί είναι ο τόπος μας, που αγαπάμε πολύ.
Θα ανταμώνουμε στη Γορτυνία και για τη Γορτυνία. όπου χρειαστεί!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου