Εικόνες της φύσης

Εικόνες της φύσης
Τρίπολη Αρκαδίας-Πλατεία Άρεως, Ο Αρχιστράτηγος του Αγώνα Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Η υποψηφιότητα μου στις δημοτικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 στο Δήμο Γορτυνίας





 Η Γορτυνία είναι ο τόπος μου. Είναι ο τόπος των παιδικών και εφηβικών μου χρόνων. Είναι επίσης ο τόπος που δεν έπαψα να αγαπώ και να επισκέπτομαι συχνά και καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Έχω άρρηκτους δεσμούς μ’ αυτό το τόπο και ανησυχώ για το μέλλον του. Ανησυχώ για τα μικρά και ερημωμένα χωριά, ανησυχώ για τους τελευταίους εναπομείναντες γέροντες, ανησυχώ για τη νεολαία που συμπιέζεται και αγωνιά στις πόλεις και δεν έχει κίνητρα να πάει σ’ ένα χωριό της  Γορτυνίας να εγκατασταθεί και να δημιουργήσει. Έχω δουλέψει ως εργάτρια μέσα στους Πολιτιστικούς συλλόγους της περιοχής μας που κατά τη γνώμη μου προσφέρουν σημαντικότατο έργο στην ιδιαίτερη πατρίδα μας προβάλλοντας το πολιτισμό της, τα έθιμα και τους ανθρώπους της και κατασκευάζοντας μικρά λειτουργικά έργα στα χωριά μας. Υποστήριξα με θέρμη την ανάδειξη του Φαραγγιού της Γκούρας και μπήκα μπροστά στη προσπάθεια για την αξιοποίηση του διαβλέποντας ότι είναι ίσως η καλύτερη ευκαιρία για να βοηθηθεί η Ηραία προς την ανάπτυξη.
Τώρα, ο συνδυασμός  «ΠΑΓΓΟΡΤΥΝΙΑΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ»  με επικεφαλής τον υποψήφιο δήμαρχο Γιάννη Σπ. Γιαννόπουλο

μου δίνει τη δυνατότητα να διεκδικήσω την ευκαιρία να εργαστώ προς αυτή τη κατεύθυνση μέσα σ’ ένα ευρύτερο πεδίο δράσης στο νέο Δήμο Γορτυνίας ως Δημοτική Σύμβουλος. Ευελπιστώ ότι οι συμπολίτες μου Γορτύνιοι και ειδικά οι Ηραιάτες θα με τιμήσουν με τη ψήφο τους στις δημοτικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκα στο χωριό Κοκκινοράχη (Μπούζα) Ηραίας. Τελείωσα το Δημοτικό σχολείο Κοκκινοράχης και το Γυμνάσιο Τροπαίων. Είμαι απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος της Νομικής Σχολής Αθηνών. Από τότε έχω εργαστεί στο λογιστήριο διάφορων επιχειρήσεων  Είμαι παντρεμένη με τον πατριώτη μας Σερβαίο Νίκο Αρ. Τρουπή, που εργάζεται στην Εθνική Τράπεζα και αποκτήσαμε δύο αγόρια. Ο μεγαλύτερος γιος μου είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το ΕΜΠ, ενώ ο μικρότερος είναι προπτυχιακός φοιτητής στο Πολυτεχνείο της Πάτρας.
 Στην Αθήνα μένω στο Ίλιον, επισκέπτομαι  όμως πολύ συχνά τόσο την Κοκκινοράχη όσο και του Σέρβου, που μένουν οι γονείς μου και οι γονείς του Νίκου και είναι τα πατρικά μας σπίτια. Αγαπώ πολύ το τόπο μας και την αγάπη αυτή την έχω εκδηλώσει μέσα από τη δράση μου ως γραμματέας του φυσιολατρικού ομίλου «Η Γκούρα», καθώς κι από την έντονη παρουσία μου στο σύλλογο Αρκάδων Ιλίου, όπου είμαι μέλος. Για το φαράγγι έχουμε οργανώσει πολλές εξορμήσεις και έχουμε προβεί σε πολλές ενέργειες για την αξιοποίησή του. Θα είμαι υποψηφία στο συνδυασμό "ΠΑΓΓΟΡΤΥΝΙΑΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ." του Γιάννη Σπ.. Γιαννόπουλου, ο οποίος κατέρχεται στις εκλογές ως ανεξάρτητος. 
Έχω διάθεση να εργαστώ για τα χωριά μας και μπορώ να σας βεβαιώσω πως θα δικαιωθείτε για την επιλογή σας, αν με ψηφίσετε.
Σας ευχαριστώ
Μαρίνα Διαμαντοπούλου-Τρουπή 
......

6 σχόλια:

  1. Μπράβο!! που τόλμησες να μπειςστον ωραίο αγώνα της εκλογικής διαδικασίας!!! Η εργατικότητά σου ,το ήθος σου, το φιλότιμό σου, η αγάπη σου για τον τόπο μας και την παράδοση και επιπλέον η μόρφωσή σου εγγυόνται την αξία σου και για την μελλοντική σου προσφορά στα δημοτικά! Αξίζεις και επιβάλλεται για το καλό του τόπου μας... Πρέπει να ψηφιστείς!!!... Γιάννης Στ Βέργος[Σερβαίος]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για τα ωραία λόγια. Καιεσείς κ.Βέργο είστε ένας άνθρωπος που αγαπάει το τόπο μας και δουλεύει για το καλό. Επίσης είστε ο εμψυχωτής κάθε ανθρώπου που έχει τη διάθεση να προσφέρει στα κοινά. Νάστε πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυρία Διαμαντοπούλου
    Μια γενική παρατήρηση που δεν αφορά προσωπικά εσάς.
    Πως ένας υποψήφιος κατοικώντας μακριά από την έδρα του Δήμου θα μπορέσει να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του συμβούλου,όταν δεν ζει από κοντά τα προβήματα της περιοχής,πώς θα στηρίξετε πχ χωρίς άμεση γνώση του μικρού οικισμού της Μουριάς κοντά στη Λίμνη του Λάδωνα, τα προβλήματα που δημιουργούν οι ανεξέλεγκτοι κυνηγοί στη πανίδα της περιοχής?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχετε δίκιο να αναρωτιέστε, όμως όταν υπάρχει ειλικρινής διάθεση και επιθυμία να δουλέψει κανείς για το τόπο του, τότε μπορεί να τα καταφέρει στο έργο του. Προσωπικά είμαι πολύ δεμένη με τα χωριά μας- είμαι συνέχεια εκεί και θα είμαι στο μέλλον περισσότερο- γνωρίζω τα προβλήματα τους και η γνώμη μου είναι ότι τα προβλήματα αυτού του τεράστιου δήμου δεν είναι η κατοικία των συμβούλων αλλά πολύ περισσότερα και μεγαλύτερα. Τα τοπικά προβλήματα του κάθε χωριού έχουν καθήκον οι τοπικοί σύμβουλοι να τα εντοπίζουν και να τα προωθούν στο Δημοτικό Συμβούλιο προκειμένου να βρούν τη λύση τους βάσει γενικότερου σχεδιασμού. Αυτό δε σημαίνει ότι και ο δημοτικός σύμβουλος πρέπει να είναι απών από τα δημοτικά διαμερίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητή κυρία Διαμαντοπούλου
    Παρόλο που δεν ψηφίζω στο Δήμο Γορτυνίας, χαίρομαι ειλικρινά που είστε υποψηφία γα το ΔΣ του νέου Δήμου. Χαίρομαι γιατί είμαι σίγουρος πως αν εκλεγείτε μπορείτε να προσφέρεται πάρα πολλά, αν κρίνω από την δραστηριότητά σας στον Φυσιολατρικό Όμιλο "Η ΓΚΟΎΡΑ" και τα τόσα σημαντικά που έχετε καταφέρει. Η αγάπη που δείχνετε για την Γορτυνία και οι τόσο συχνές σας επισκέψεις στα χωριά μας, αποτελούν για μένα εγγύηση ότι θα δουλέψετε με πραγματικό ενδιαφέρον για την επίλυση των πάμπολλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο τόπος που γεννηθήκαμε, μεγαλώσαμε και νοσταλγούμε. Πλέον των άλλων προσόντων σας, η ιδιαίτερη γνώση σας σε θέματα διαδικτύου, θα είναι εντελώς απαραίτητη στο νέο Δήμο, για να μάθουν οι Έλληνες -και όχι μόνο- ποιος είναι αυτός ο εξαιρετικός Τόπος, στο κέντρο της Πελοποννήσου.
    Καλή επιτυχία
    Χ. Ι. Μαραγκός, από Σέρβου Γορτυνίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό το τόλμημα και ο αγώνας! Καλλικρατήτερος το αποτέλεσμα του Καλλικρατηκού αγώνα! Το άξιζες!... Έχω την πεποίθηση ότι κάτι καλό θα γίγει στοντόπο μας....ισβ

    ΑπάντησηΔιαγραφή