Εικόνες της φύσης

Εικόνες της φύσης
Τρίπολη Αρκαδίας-Πλατεία Άρεως, Ο Αρχιστράτηγος του Αγώνα Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Δημοτικά τραγούδια από το Αρχείο Σίμωνα Καρά

Βρήκα στο youtube αυτά τα υπέροχα αυθεντικά τραγούδια της Αρκαδίας και γενικότερα της Πελοποννήσου που είναι  παλιές ηχογραφήσεις από το αρχείο του Σίμωνα Καρά.
Τις έχει αναρτήσει ο χρήστης;   The Chrismao      
Μπράβο του! Ας τα χαρούμε όλοι!

1) Που ήσουν πέρδικα καυμένη

              


2) Για σένα Διαμαντένια μου

                      



3) Να χαμηλώναν τα βουνά

2 σχόλια:

  1. Σαφώς να λέγεται: Ότι πρέπει να προηγείται, η Γορτυνία, η Αρκαδία και μετά όλοι οι άλλοι και τα άλλα!... Και αυτό κατά την γνώμη μου αρκούντως,να προβάλλεται. Αλλά αυτά, που εδώ προβάλλονται είναι εξαιρετικά. Τουλάχιστον ας τα απολαύσουμε από την ωραία παρουσίαση που ο παρουσιαστής μας κάνει!... Και μη μου ειπεί κανείς, γιατί; Ότι είναι εγωιστικό και τα τοιαύτα, γιατί την αποστομωτική απάντηση έτοιμη την έχω, για να την μάθουνε όλοι: Εκεί δεν φύτρωνε η ελιά, δεν έβγαινε το λάδι και όπου έβρισκαν την ελίτσα, δεν την έτρωγαν, μόνο ολημερίς την γλύφανε, την πείνα τους να χορτάσουν. Το μάτι τους και ο νους τους, από την πείνα, είναι ξάστερος, βλέπει σαν του αετού το μάτι και αστράφτει σαν τον ήλιο!... Γιαυτό παντού την προκοπή τους κάνουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γορτύνιε μου, έχεις ένα τρόπο και να επαινείς και να στηρίζεις και να εμψυχώνεις!!!
    Τα λόγια σου είναι ρεαλιστικά και συγχρόνως ρομαντικά. Και μένα αυτό μ' αρέσει πολύ. Νάσαι καλά! Καλή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή